Flexfone hosted PBX og Cloud telefoniløsning - erhvervstelefoni uden binding

Lund & Erichsen er Flexfone forhandler og installerer og servicere den hostede PBX fra Flexfone, en Cloud telefoniløsning, der let samler al din kommunikation i samme løsning og nemt integrerer alle dine enheder:
Bordtelefon, mobil og Softphone, og så er løsningen endda proppet med funktioner uden merpris. Funktioner som adskiller løsningen fra mange andre løsninger. Mere om det om lidt.

På dette hostede telefonsystem håndteres trafikken ind og ud af virksomheden via jeres eksisterende internet forbindelse. Opfylder jeres forbindelse ikke kravene, ( dem er der ikke mange af)  for at det bliver en succes, hjælper vi dig med en billig dedikeret bredbåndsforbindelse for telefoni.

Husk at se Youtube filmen nederst på siden, så ved du meget mere om Flexfones løsning for erhvervstelefoni.

Når du vil have mere at vide om løsningen og høre om priser og muligheder med Flexfone, så kontakt Finn Olesen på tlf; 96264449 eller e-mail fo@l-e.dk. Du kan også udfylde vores kontaktformular.

Læs mere om vores fleksible telefoniløsninger

Flexfone telefoniløsning fra Flexfone forhandler Lund & Erichsen

Flexfone mobil

Mobiltelefoner kan tilknyttes og integreres i løsningen. Mobilbrugeren får dermed adgang til telefonsystemets mange funktioner. Det kan enten være via koder eller via Myfone mobil app.

Flexfone benytter TDCs mobilnet, og tilbyder 2 forskellige abonnementer. Abonnementerne inkluderer muligheden for flere numre. Fx kan du have både privat mobilnummer, arbejds mobilnummer og fastnets nummer tilknyttet samme abonnement, til samme pris.

Her ser du priser på Flexfone mobilabonnementer. Det er nye priser som tager højde for de nye EU roaming regler og inkluderer EU Roaming. Altså kan der tales frit i alle EU lande. Mht data roaming benytter Flexfone EUs fair use grænse. Dermed vil EU Fri inkludere 2 GB data i EU. Har du brug for mere data, så kan naturligvis tilkøbes dette. Dataabonnementerne dækker fra 2 til 24 GB, alle med 4G.

Flexfone Priser Ny Pr 1 Juni 2017

Funktioner med Flexfone - fleksibel telefoniløsning

Flexfone tilbyder selvfølgelig de funktioner der skal til for, at du kan drive en professionel forretning: velkomst evt. med tastevejledning, ventemusik, telefonsvarer, telefonkøer, indtrækningsgrupper og andre basale funktioner, men der hvor der er kræset for funktionerne er:

  • Statistik. Løsningen inkluderer en særdeles flot statistik og historik, som viser alle informationer om ind og udgående opkald, forsynet med dato og tid og hvordan opkaldene er blevet betjent og besvaret.
  • Optagelse af telefonsamtaler, både indgående og udgående. Er det tilladt at optage en telefonsamtale ? Ja det er det faktisk, bare man selv deltager. Endda uden at informere modparten om. Det kan du se i denne paragraf; § 263 kap27. Inden du afspiller samtalen bør du undersøge reglerne for dette.
  • Mødetelefon; du opretter telefonmøder, hvor kollegaer og eksterne parter ringer ind og deltager. I bruger mødetelefonen gratis, dine kunder og samarbejdspartnere betaler kun alm. telefontakst. Se mere om mødetelefonen
  • Storskærm: Applikation der benyttes i fx kundeserviceafdelingen. Her får du det store overblik over virksomhedens telefoni, antal kald i kø, ventetider, hvilke kollegaer er meldt ind og ud, samt en statistik for dagens opkald. Forskellige storskærme kan individuelt tilpasses andre af virksomhedens afdelinger.
Flexfone storskærm

Storskærm

  • Eller hvad siger du til en Softphone / telefon på din computer, som automatisk viser dig hvem opkaldet kommer fra ? Der er nemlig indbygget adresse- og virksomheds opslag, så det automatisk viser hvem der ringer. Samtidig kan du se alle relevante informationer om dine kollegaer; ledig eller optaget, gået hjem eller i møde, evt. hvad der står i deres kalender lige nu. Alt dette tilbyder den nye Softphone integreret i Myfone. Det eneste der skal til er et hovedsæt. Se mere om headset til telefon.
  • Profil; med den indstilles  hvor skal du modtage opkald, du kan skifte den manuelt,  automatisk på en tid, eller via din outlook kalender. Der er lavet en rigtig god illustration om Profiler: Se mere om Profiler
  • Office 365 Skype for Business integration, så du kan bruge din Microsoft Skype for Business klient til telefoni via Flexfone løsningen. Klienten bliver simpelthen en af dine telefonenheder på lige fod med mobilen, bordtelefonen og Myfone og du kan svare og foretage kald via Sfb klienten. Se mere om Skype for Business integration

Erhvervstelefoni med mange funktioner

One number: Bordtelefon, mobil eller Softphone telefon på skærm: Du bestemmer selv hvor du vil modtage dine opkald. Lige meget hvor du modtager opkaldet kan det naturligvis omstilles til kollega.

Profilskift. Din ringeprofil, ( som bestemmer hvordan du vil modtage dine opkald), skifter du manuelt, automatisk på en tidstyring eller via din outlook kalender. Det kan fx være dit firma / fastnets nummer dirigeres til en telefonsvarer kl. 16.00, mens dit mobilnummer fortsætter med at ringe på din mobil.

Myfone app. Applikation der installeres på PC eller via app på mobil. Giver let adgang til alle relevante informationer, om dine kollegaer er ledig, optaget på telefon, i møde eller måske noget helt andet. Der kan integreres med jeres outlook kalender, sådan at denne information også vises på skærmen. Derudover er der adgang til medarbejderens personlige statistik over ind og udgående samtaler.

Softphone. Myfone applikationen kan bruges som en softphone / telefon på computer. Tilslut et hovedsæt så er du igang.

Velkomst hilsner. Løsningen tilbyder uanede muligheder for velkomst, lukke og kø-beskeder, evt. med tastevejledning så kunden kan taste sig igennem til korrekt afdeling. Med landekodestyring mødes kunden med en velkomst oplæst på kundens eget sprog.

Telefonsvarer for både medarbejder og virksomhed. Spol og lyt igen med telefonsvareren og få evt. kundens indtalte besked tilsendt som e-mail.

 

 

Automatisk skift åbningstider. Hvornår har din virksomhed åben? Det styres nemt og simpelt, så kunden ikke venter forgæves, hvis der er lukket.

Telefonkøer, log ind og log ud af virksomhedens telefonkøer. Det gøres med kode, med Mobilapp, eller fra Myfone på computeren.

Telefonmøder. Opret din egen permanente mødetelefon eller et Ad Hoc telefonmøde og inviter kollegaer eller eksterne parter til at deltage.

Fax til email. I modtager alle tilsendte faxe som PDF på e-mail. Skulle det blive nødvendigt at sende en fax, gøres dette fra jeres mailsystem.

Statistik. Viser alle relevante informationer om opkald og telefonkøer. Alle data kan eksporteres til PDF og excel.

Optag samtaler. Lagres så der efterfølgende kan sorteres og søges i de samtaler der ønskes dokumenteret.

Storskærm. Se alle relevante informationer om ventende antal kald i kø, hvem er meldt ind og ud lige nu, svartider, antal mistede opkald og meget mere. Er særdeles effektiv for optimering af kundehåndtering.

 

Se mere om hvad Flexfone tilbyder i denne PDF.