One connect, hosted telefonløsning fra Uni-tel

Lund & Erichsen er Uni-tel forhandler, og installerer og servicerer den hostede telefoniløsning One connect. Her tilbydes de mest brugte funktioner, man kender fra et telefonsystem.

Med løsningen Unitel One connect får du en løsning, som let integrerer fastnet og mobiltelefoni.  Her kan du læse mere om Unitel mobil

Har du allerede nu en hosted telefoniløsning, kan dine eksisterende IP telefoner ofte bruges. IP telefoner fra Mitel, Aastra, Snom, Yealink, Cisco, LG Ericsson og Polycom er testet ved Uni-tel og fungere fint.

Telefontrafikken til løsningens IP telefoner håndteres ind og ud af virksomheden via jeres eksisterende internet forbindelse. Opfylder jeres forbindelse ikke kravene, hjælper vi med en dedikeret Voip bredbåndsforbindelse kun for telefoni.

Mobiltelefoner kan tilknyttes og integreres i løsningen. Mobilbrugeren får dermed adgang til telefonsystemets mange funktioner. Det kan enten være via koder eller via en mobil app. Løsningen kan sagtens etableres som en ren mobilløsning, hvor der kun benyttes mobiltelefoner. Den nye Unitel mobilapp  giver brugerne det ekstra lag af funktionalitet, der skal til for at betjene kunderne på bedste vis.

One-connect implementeres præcis efter jeres ønsker og behov og udvikler sig i takt med virksomheden.

Alle funktioner får du til rådighed på IP telefonerne eller på mobilabonnementer fra Uni-tel, som tilbyder nogle af markedets mest fleksible mobilpakker. Det er let at op og nedjustere pakkerne, så de til hver en tid passer til jeres medarbejderes behov. Samtidig vælger I om I vil have jeres Uni-tel abonnementer på Telenor eller på TDCs net, tilmed uden binding.

 

Vil du have billig og fleksibel Uni-tel Oneconnect. Kontakt os her.

 

Billede af uni-tel-one-connect

Funktioner i Unitel One connect - telefoniløsning uden binding

One number
One-connect er bygget op om en fleksibel lokalnummerstruktur. Hver medarbejder har ét lokalnummer, som kan dække over både mobil og IP-telefoner. Indgående opkald kan modtages på enten mobil, bordtelefon – eller begge – det kan du styre via løsningens profiler.  Du bestemmer selvfølgelig også hvilket nummer du vil vise ved udgående opkald; dit direkte nummer,  dit mobilnummer eller firmaets hovednummer.

Gratis interne opkald
Opkald mellem alle jeres numre i One-connect er gratis.

Navneopslag af indkommende opkald
Ved indgående opkald kan du se navn og nummer på den, der ringer. Informationen slås op i 118.dk og vises på bordtelefonens display.

Profiler
Du kan oprette flere forskellige profiler som dækker over forskellige situationer. Er du i møde, er du på kontoret… Der er et utal af muligheder. Profilen ændrer du i din mobil eller en simpel tastekode.

Telefonsvarer
Til alle medarbejdere og evt fælles for afdelinger eller hele virksomheden. Modtag indtalte beskeder som enten e-mail eller sms.

Viderestilling ved optaget/intet svar
Via din profil kan du styre forskellige viderestillinger på nummer, fx enten telefonsvarer eller et andet internt, nationalt eller internationalt nummer. Du bestemmer også selv, hvor lang tid din telefon skal ringe, inden kaldet bliver viderestillet.

Kø funktion
Med kø funktionen er du sikker på, at opkaldet bliver besvaret. Og du kan informere kunderne om nummer i kø og forventet ventetid, mens de venter. Du kan også selv vælge, hvilken musik de skal vente til. Ikke alle opkald skal håndteres ens, derfor kan opsættes forskellige parametre for virksomhedens forskellige køer.

 

 

Tids- og kalenderstyring
Hvornår åbner I for telefonen ? Det styres nemt og simpelt, så jeres kunder ikke venter forgæves, hvis der er lukket.

Velkomsthilsen
Første indtryk tæller. Lav en personlig velkomsthilsen evt. med Valgmenu hvor kunden taster sig igennem til relevant afdeling. Ønsker du telefon speak og indtalinger lavet af professionelle tilbyder vi også det.

Ventemusik
One-connect løsningen tilbyder 5 KODA-fri ventemusikgenrer. Falder de ikke i din smag, kan du naturligvis uploade dine egne mp3-filer.

Landekodestyring
Ud fra nummeret kunden ringer fra rutes opkaldet til den korrekte kø eller medarbejder, fx opkald fra Tyskland til velkomst på tysk.

Applikationer : Via one-connectens mobilapp ses om kollegaer er ledig/optaget inden samtalen omstilles og du kan trække kollegas telefon, ligesom der let meldes ind og ud af virksomhedens telefonkøer. Når dine indgående opkald skal håndteres anderledes, gøres det nemt i appen ved at skifte profil.

På det inkluderede PC Dashboard, som installeres uden merpris, er der tydelig oversigt over virksomhedens lokalnumre og køer med visning af ventetid og opkaldsstatistik.

Uni-Connect er en udvidet Click2dial applikation, hvor du markerer et telefonnummer på PCen og der ringes op. Derudover integrerer Uni-Connect med eksisterende programmer, fx på indgående opkald hvor det udfra telefonnummer eller det kunden taster resulterer i et opslag i CRM-system. Se mere om Uni-Connect her

Skype for Business integration med PSTN opkald: Som noget helt nyt kan vi nu tilbyde funktionalitet fra Oneconnecten ovenpå SfB. Se mere her

Vil du have billig og fleksibel Uni-tel Oneconnect. Kontakt os her.