Alarmsystem til erhverv

Går I med overvejelserne om at få installeret et alarmsystem til jeres erhvervslokaler? Der er mange fordele forbundet med en tyverialarm, men først og fremmest gælder det om at vælge den type og leverandør, der kan tilbyde det, I efterspørger.

Med mere end 25 års erfaring i branchen med installation af alarmer til erhverv, har vi et solidt grundlag for at tilbyde din virksomhed det bedste på markedet. Vi har desuden et stort produktudvalg, hvilket gør, at vi kan imødekomme ethvert behov og efterspørgsel, som du og din virksomhed måtte have.

Vi er F&P godkendt, så vi kan og må installere og rådgive om tyverialarmer til erhverv. Derfor skal du vælge L&E til din alarmløsning. 

Bliv kontaktet

Vælg den rette alarmløsning til virksomheden

For at finde den mest optimale løsning, som selvfølgelig skal passe til dine sikringsbehov her og nu, sørger vi altid for at tage beslutninger i tæt dialog med dig som kunde.
Det gør vi, fordi det er afgørende, at alarmsystemet både kan imødekomme behovet I har lige nu – samtidig med at det skal fungere i fremtiden.  Det skal med andre ord være muligt at udvide og opgradere løsningen i forbindelse med ændringer i organisationen eller ved inddragelse af nye bygninger.  Den mulighed har I med et alarmsystem fra L&E.

En tyverialarm kan ofte suppleres og udvides med en af vores andre sikringsløsninger, så I får en komplet alarmløsning, der indeholder følgende:

Udover jeres egne ønsker og krav kan forsikringsselskabet også stille krav. Virksomhedens tyverialarm skal derfor installeres, så det matcher kravene for netop jeres virksomhed. Vi ved, hvad det betyder, når forsikringsselskabet stiller krav om sikringsniveauer og godkendelser. Vil du læse mere om kravene, så kig her: sikringsniveau.

Erhvervsalarmer uden abonnement

Alarm med kodetastatur

Når du køber en tyverialarm fra L&E, så er anlægget din ejendom. Det giver dig en langt mere fleksibel løsning, som frit kan udvides, opgraderes, ændres og måske endda flyttes, som det passer dig.

Vi ser ofte, at købet af en sikringsløsning giver en væsentlig besparelse i anlæggets levetid i forhold til lejede løsninger. Vi samarbejder med nogle af markedets bedste finansielle partnere, så vi kan også tilbyde finansierede løsninger.

Som F&P godkendt alarminstallatør udfører vi naturligvis det krævede servicebesøg, hvor vi tester og tjekker, at alarmsystemet er fuldt funktionsdygtigt. Det er din sikkerhed for at have en løsning, der fungerer.

Tyverialarm med vagtcentral

Vi samarbejder med nogle af landets bedste vagtcentraler, som giver dig sikkerhed for overvågning 24 timer i døgnet, hvis du ønsker det. Personalet på den døgnbemandede vagtcentral sidder klar. Uanset om alarmen går pga. indbrud, strømafbrydelse eller andre driftsforstyrrelser, tages der hurtig aktion på hændelsen.

Har du valgt at en lokal vægter skal tilkaldes, så sørger vægteren for at finde ud af, hvad der er sket, tilkalde relevante personer og vurderer, om der skal der lukkes af.

Kun forsikringsgodkendte tyverialarmer

Vi benytter selvfølgelig kun forsikringsgodkendte produkter. Ved nye installationer benytter vi:

Ved specielle krav eller ved udvidelser af eksisterende anlæg benyttes andre typer. Tag kontakt til os, hvis du har spørgsmål til, hvilken løsning der er mest fordelagtig for dig.

Erhvervsalarm med mobilapp.

Alle alarmsystemer til erhverv fra L&E kan benyttes med en mobilapp. Med appen kan du kontrollere virksomhedens alarmsystem uanset hvor du befinder dig.

Med Jablotron 100 alarmen, en fleksibel erhvervsalarm som dækker op til forsikringsniveau 40, får du mulighed for at benytte en app hvor du bla. kan:

Et udpluk af vores kunder

Ofte stillede spørgsmål om alarmer til erhverv

Ja. L&E  samarbejder kun med forsikringsgodkendte producenter, ligesom vi selv er forsikringsgodkendt alarminstallatør. Det giver dig sikkerhed for, at alarmen opfylder de krav din virksomheds forsikringsselskab har stillet.

Sagtens. Vi samarbejder med DJK og kan også tilbyde en lokal vægter som vil sørge for, at finde ud af hvad der er sket og vil sørge for at udbedre en evt. skade. Med en vagtcentral ved du, at der tages hånd om din virksomhed.

En erhvervsalarm er altid tilpasset den enkelte virksomhed. Der er mange faktorer der spiller ind:
– hvor stort et område skal sikres
– hvad er jeres ønsker om funktionalitet
– typen på virksomheden
– og ikke mindst hvilke krav forsikringsselskabet har stillet.
Så en pris kan vi ikke give uden at vi har haft en nærmere dialog og en besigtigelse af din virksomhed. Men kontakt os på 96264444 eller nedenstående formular. Det er første skridt til din nye erhvervsalarm.

Det giver en meget stor præventiv virkning med alarmskilte. Så ja vi opsætter altid alarmskilte, som tydeligt viser at virksomheden er forsynet med et alarmsystem

Ja. Med en alarmløsning fra L&E kan I vælge flere måder at til og frakoble alarmen. Via tastatur, via mobilapp eller med kort og nøglebrikker.

En erhvervsalarm fra L&E kan let integreres med videoovervågning. Udover at det kan give politiet en hjælp i opklaringsarbejdet, giver det naturligvis også virksomheden og medarbejderne et ekstra lag af tryghed.

Kontakt til alarmfirma Lund & Erichsen

Vil du høre mere om hvordan vi kan sikre virksomheden med en tyverialarm, så kontakt os her:

Bliv kontaktet

L&E som din alarm installatør:

Lund & Erichsen har over 30 års erfaring som leverandør og installatør af alarmsystemer til erhverv.

Vil du høre mere om, hvordan vi kan hjælpe med at sikre dit hjem eller din virksomhed, så udfyld formularen her til venstre eller ring på 96264450 og få en snak med Per Skott, der er ansvarlig for Alarm og Overvågning hos L&E. 

Ved at vælge L&E får du: 

Vigtigst af alt, så kan du stole på at vi sammen finder den bedste løsning til jer.

Vi har eksisteret i mere end 100 år, og lever af glade kunder. Det er din tryghed for, at du får den bedst mulige rådgivning og den rigtige løsning på dine udfordringer.