Tyverialarm til erhverv

Går I med overvejelserne om at få installeret et alarmsystem til jeres erhvervslokaler? Der er mange fordele forbundet med en tyverialarm, men først og fremmest gælder det om at vælge den type og leverandør, der kan tilbyde det, I efterspørger.

Med mere end 25 års erfaring i branchen med installation af alarmer til erhverv, har vi et solidt grundlag for at tilbyde din virksomhed det bedste på markedet. Vi har desuden et stort produktudvalg, hvilket gør, at vi kan imødekomme ethvert behov og efterspørgsel, som du og din virksomhed måtte have.

Vi er F&P godkendt, så vi kan og må installere og rådgive om tyverialarmer til erhverv. Derfor skal du vælge L&E til din alarmløsning. 

Vælg den rette alarmløsning til virksomheden

For at finde den mest optimale løsning, som selvfølgelig skal passe til dine sikringsbehov her og nu, sørger vi altid for at tage beslutninger i tæt dialog med dig som kunde. Det gør vi, fordi det er afgørende, at alarmsystemet både kan imødekomme behovet I har lige nu – samtidig med at det skal fungere i fremtiden.  Det skal med andre ord være muligt at udvide og opgradere løsningen i forbindelse med ændringer i organisationen eller ved inddragelse af nye bygninger.  Den mulighed har I med et alarmsystem fra L&E.

En tyverialarm kan ofte suppleres og udvides med en af vores andre sikringsløsninger, så I får en komplet alarmløsning, der indeholder følgende:

Udover jeres egne ønsker og krav kan forsikringsselskabet også stille krav. Virksomhedens tyverialarm skal derfor installeres, så det matcher kravene for netop jeres virksomhed. Vi ved, hvad det betyder, når forsikringsselskabet stiller krav om sikringsniveauer og godkendelser. Vil du læse mere om kravene, så kig her: sikringsniveau.

Vi sikrer dine værdier. Kontakt os her.

Erhvervsalarmer uden abonnement

Kodetastatur til tyverialarm og alarmanlæg

Når du køber en tyverialarm fra L&E, så er anlægget din ejendom. Det giver dig en langt mere fleksibel løsning, som frit kan udvides, opgraderes, ændres og måske endda flyttes, som det passer dig.

Vi ser ofte, at købet af en sikringsløsning giver en væsentlig besparelse i anlæggets levetid i forhold til lejede løsninger. Vi samarbejder med nogle af markedets bedste finansielle partnere, så vi kan også tilbyde finansierede løsninger.

Som F&P godkendt alarminstallatør udfører vi naturligvis det krævede servicebesøg, hvor vi tester og tjekker, at alarmsystemet er fuldt funktionsdygtigt. Det er din sikkerhed for at have en løsning, der fungerer.

Se mere om vores alarmsystemer der hjælper med at sikre dine værdier.

Alarm med vagtcentral

Vi samarbejder med nogle af landets bedste vagtcentraler, som giver dig sikkerhed for overvågning 24 timer i døgnet, hvis du ønsker det. Personalet på den døgnbemandede vagtcentral sidder klar. Uanset om alarmen går pga. indbrud, strømafbrydelse eller andre driftsforstyrrelser, tages der hurtig aktion på hændelsen.

Har du valgt at en lokal vægter skal tilkaldes, så sørger vægteren for at finde ud af, hvad der er sket, tilkalde relevante personer og vurderer, om der skal der lukkes af.

Vi sikrer dine værdier. Kontakt os her.

Kun forsikringsgodkendte tyverialarmer

Vi benytter selvfølgelig kun forsikringsgodkendte produkter. Ved nye installationer benytter vi:

  • Jablotron alarm 100 +ved små og mellemstore erhvervsvirksomheder.
  • NOX system ved større installationer.

Ved specielle krav eller ved udvidelser af eksisterende anlæg benyttes andre typer. Tag kontakt til os, hvis du har spørgsmål til, hvilken løsning der er mest fordelagtig for dig.

Her har vi hjulpet med en alarm

  • Alpi Danmark A/S
  • Linds A/S
  • B&O Herning
  • Fagblads Gruppen A/S
  • Kabooki
  • Mediehuset Herning Folkeblad

 

Vi sikrer dine værdier. Kontakt os her.