Flexfone en hosted PBX og Cloud telefoniløsning - Erhvervstelefoni uden binding

Lund & Erichsen er Flexfone forhandler og installerer og servicere den hostede PBX fra Flexfone, en Cloud telefoniløsning, der let samler al din kommunikation i samme løsning og nemt integrerer alle dine enheder:
Bordtelefon, mobil og Softphone, og så er løsningen endda proppet med funktioner uden merpris. Funktioner som adskiller løsningen fra mange andre løsninger.

På dette hostede telefonsystem håndteres trafikken ind og ud af virksomheden via jeres eksisterende internetforbindelse. Hvis jeres forbindelse ikke opfylder kravene, (dem er der ikke mange af) for at det bliver en succes, hjælper vi dig med en billig dedikeret bredbåndsforbindelse for telefoni.

Husk at se Youtube filmen nederst på siden, så ved du meget mere om den komplette løsning for erhvervstelefoni.

Vil du høre mere om Flexfone løsningen, så kontakt os her. 

 

Telefoniløsning fra Flexfone forhandler Lund & Erichsen

Mobilabonnementer i TDC net

Mobiltelefoner kan tilknyttes og integreres i løsningen. Mobilbrugeren får dermed adgang til telefonsystemets mange funktioner. Det kan enten være via koder eller via Myfone mobil app.

Flexfone benytter TDCs mobilnet og tilbyder forskellige pakker. Abonnementerne inkluderer muligheden for flere numre, og du kan fx have både et privat mobilnummer, arbejds mobilnummer og fastnets nummer tilknyttet samme abonnement og til samme pris.

De viste priser på mobilabonnementer er nye priser, som tager højde for de nye EU roaming regler 2017 og inkluderer EU Roaming. Altså kan der tales frit i alle EU lande.

Flexfone benytter EUs fair use grænse på data. Dermed vil fx. EU Fri 25 GB inkludere ca. 6,5 GB data i EU. Har du brug for mere data, kan dette tilkøbes. Abonnementerne benytter Speeddrop i Danmark, så ved overskridelse nedsættes hastighed. Der lukkes ikke for data.

Priser mobilpakker

Pakkesammensætning med priser pr 1 marts 2018

Flexfone Mobilpriser. Benytter TDC netværk

Flexfone Mobilpriser

Funktioner med Flexfone - Fleksibel telefoniløsning

Løsningen tilbyder selvfølgelig de funktioner der skal til for, at du kan drive en professionel forretning: velkomst evt. med tastevejledning, ventemusik, telefonsvarer, telefonkøer, indtrækningsgrupper og andre basale funktioner, men der hvor der er kræset for funktionerne er:

  • Statistik: Løsningen inkluderer en særdeles flot statistik og historik, som viser alle informationer om ind- og udgående opkald, forsynet med dato og tid og hvordan opkaldene er blevet betjent og besvaret.
  • Optagelse af telefonsamtaler, både indgående og udgående. Er det tilladt at optage en telefonsamtale ? Ja det er det faktisk, bare man selv deltager. Endda uden at informere modparten om. Det kan du se i denne paragraf; § 263 kap27. Inden du afspiller samtalen bør du undersøge reglerne for dette.
  • Mødetelefon; du opretter telefonmøder, hvor kollegaer og eksterne parter ringer ind og deltager. I bruger mødetelefonen gratis, dine kunder og samarbejdspartnere betaler kun alm. telefontakst. Se mere om mødetelefonen
  • Storskærm: Applikation der benyttes i fx kundeserviceafdelingen. Her får du det store overblik over virksomhedens telefoni, antal kald i kø, ventetider, hvilke kollegaer er meldt ind og ud, samt en statistik for dagens opkald. Forskellige storskærme kan individuelt tilpasses andre af virksomhedens afdelinger.
Flexfone storskærm

Flexfone storskærm

  • Eller hvad siger du til en Softphone / telefon på din computer, som automatisk viser dig hvem opkaldet kommer fra ? Der er nemlig indbygget adresse- og virksomheds opslag, så det automatisk viser hvem der ringer. Samtidig kan du se alle relevante informationer om dine kollegaer; ledig eller optaget, gået hjem eller i møde, evt. hvad der står i deres kalender lige nu. Alt dette tilbyder den nye Softphone integreret i Myfone. Det eneste der skal til er et hovedsæt.
  • Profil; med den indstilles  hvor skal du modtage opkald, du kan skifte den manuelt, automatisk på en tid, eller via din outlook kalender. Der er lavet en rigtig god illustration om Profiler: Se mere om Profiler i denne PDF
  • Office 365 Skype for Business integration, så du kan bruge din Microsoft Skype for Business klient til telefoni via Flexfone løsningen. Klienten bliver simpelthen en af dine telefonenheder på lige fod med mobilen, bordtelefonen og Myfone og du kan svare og foretage kald via Sfb klienten. Se mere om Skype for Business integration med Flexfone.

Vil du høre mere om Flexfone løsningen uden binding. Kontakt os her. 

Flere telefonfunktioner:

Løsningen tilbyder mange funktioner som letter arbejdsgange og er med til at I kan betjene opkald fra kunderne på den bedst mulige måde.

One number: Bordtelefon, mobil eller Softphone telefon på skærm: Du bestemmer selv hvor du vil modtage dine opkald. Lige meget hvor du modtager opkaldet kan det naturligvis omstilles til kollega.

Profilskift: Din ringeprofil, ( som bestemmer hvordan du vil modtage dine opkald), skifter du manuelt, automatisk på en tidstyring eller via din outlook kalender. Det kan fx være dit firma / fastnets nummer dirigeres til en telefonsvarer kl. 16.00, mens dit mobilnummer fortsætter med at ringe på din mobil.

Myfone app: Applikation der installeres på PC eller via app på mobil. Giver let adgang til alle relevante informationer om dine kollegaer. Om de er ledige, optaget på telefon, i møde eller måske noget helt andet. Der kan integreres med jeres outlook kalender, sådan at denne information også vises på skærmen. Derudover er der adgang til medarbejderens personlige statistik over ind- og udgående samtaler.

Softphone: Myfone applikationen kan bruges som en softphone / telefon på computer. Tilslut et hovedsæt så er du igang.

Velkomst hilsner: Løsningen tilbyder uanede muligheder for velkomst, lukke og kø-beskeder, evt. med tastevejledning så kunden kan taste sig igennem til korrekt afdeling. Med landekodestyring mødes kunden med en velkomst oplæst på kundens eget sprog. Vi hjælper dig selvfølgelig også med professionelt indtalte beskeder.

Telefonsvarer for både medarbejder og virksomhed. Spol og lyt igen med telefonsvareren og få evt. kundens indtalte besked tilsendt som e-mail.

Automatisk skift åbningstider: Virksomhedens åbningstider styres nemt og simpelt, så jeres kunder får den rigtige information, når de ringer hvis der er lukket.

Telefonkøer: Log ind og log ud af virksomhedens telefonkøer. Det gøres med kode, med Mobilapp, eller fra Myfone på computeren.

Telefonmøder: Opret din egen permanente mødetelefon eller et Ad Hoc telefonmøde og inviter kollegaer eller eksterne parter til at deltage.

Fax til email: I modtager alle tilsendte faxe som PDF på e-mail. Skulle det blive nødvendigt at sende en fax, gøres dette fra jeres mailsystem.

Statistik: Viser alle relevante informationer om opkald og telefonkøer. Alle data kan eksporteres til PDF og excel.

Optag samtaler: Lagres og gemmes så der efterfølgende kan sorteres og søges i de samtaler der ønskes dokumenteret.

Storskærm: Se alle relevante informationer om ventende antal kald i kø, hvem er meldt ind og ud lige nu, svartider, antal mistede opkald og meget mere. Er særdeles effektiv for optimering af kundehåndtering.

 

Læs mere om funktioner i Flexfone i denne PDF.