Flexfone en hosted PBX og Cloud telefoniløsning - Erhvervstelefoni uden binding

Lund & Erichsen er Flexfone forhandler og sørger for virksomhedens hostede PBX fra Flexfone, en Cloud telefoniløsning, der let samler al din kommunikation i samme løsning og nemt integrerer alle dine enheder:
Bordtelefon, mobil og Softphone, og så er løsningen endda proppet med funktioner uden merpris. Funktioner som adskiller løsningen fra mange andre løsninger.

Hos L&E kan du prøve Flexfone gratis i 30 dage.  Se mere om tilbuddet.

Bliv kontaktet

Mobilabonnementer i TDC net

Mobiltelefoner kan tilknyttes og integreres i løsningen. Mobilbrugeren får dermed adgang til telefonsystemets mange funktioner. Det kan enten være via koder eller via Myfone mobil app.

Flexfone benytter TDCs mobilnet og tilbyder forskellige pakker. Abonnementerne inkluderer muligheden for flere numre, og du kan fx have både et privat mobilnummer, arbejds mobilnummer og fastnets nummer tilknyttet samme abonnement og til samme pris.

De viste priser på mobilabonnementer er nyeste priser, som tager højde for de nye EU roaming regler 2017 og inkluderer EU Roaming. Altså kan der tales frit i alle EU lande.

Flexfone benytter EUs fair use grænse på data. Fx. vil du i en Fri 50 GB få 12 GB data i EU pr mdr. Abonnementerne benytter Speeddrop i Danmark, så ved overskridelse nedsættes hastighed. Der lukkes ikke for data.

Flexfone med 5G netværk

Med Flexfone får du også mulighed for at benytte det nye lynhurtige 5G netværk. 
Til alle pakkerne kan 5G tilvælges til 30,- pr mdr. Husk din telefon skal understøtte 5G .

Priser på Flexfone mobilpakker

Pakkesammensætning med priser:

Til pakkerne kan du tilkøbe et datadelingskort, som giver mulighed for at dele mobiltelefonens data med fx en tablet. Pris kr. 30,- pr mdr.
I pakkerne med 50 GB er inkluderet gratis datadelingskort

Oversigt Flexfone mobil priser
Oversigt Flexfone Mobilpriser. Alle med EU Roaming

Myfone. Brugervenlig Mobilapp

Med Myfone installeret på mobiltelefonen har medarbejderen alle funktioner med sig i lommen og kan uden problemer telefonbetjene kunderne 

Integration til Microsoft Teams

Med Flexfones integration til Microsoft Teams får I løsningens funktionalitet direkte ind i virksomhedens Teams.
Med integrationen benyttes Teams klienten som en telefon, hvor I kan foretage, modtage, omstille og viderestille opkald fra kollegaer og kunder. Se mere om integration til Teams

Funktioner med Flexfone:

Løsningen tilbyder selvfølgelig de funktioner der skal til for, at du kan drive en professionel forretning: velkomst evt. med tastevejledning, ventemusik, telefonsvarer, telefonkøer, indtrækningsgrupper og andre basale funktioner, men der hvor der er kræset for funktionerne er:

Statistik: Løsningen inkluderer en særdeles flot statistik og historik, som viser alle informationer om ind- og udgående opkald, forsynet med dato og tid og hvordan opkaldene er blevet betjent og besvaret.

Optagelse af telefonsamtaler, både indgående og udgående. Mht optagelse af telefonsamtaler er det meget vigtigt at du sætter dig ind i reglerne om dette inden optagelser påbegyndes.  Reglerne kan ses her ved Datatilsynet.

Mødetelefon; du opretter telefonmøder, hvor kollegaer og eksterne parter ringer ind og deltager. I bruger mødetelefonen gratis, dine kunder og samarbejdspartnere betaler kun alm. telefontakst. Se mere om mødetelefonen

Storskærm: Applikation der benyttes i fx kundeserviceafdelingen. Her får du det store overblik over virksomhedens telefoni, antal kald i kø, ventetider, hvilke kollegaer er meldt ind og ud, samt en statistik for dagens opkald. Forskellige storskærme kan individuelt tilpasses andre af virksomhedens afdelinger.

Softphone / telefon på din computer, som automatisk viser dig hvem opkaldet kommer fra ? Der er nemlig indbygget adresse- og virksomheds opslag, så det automatisk viser hvem der ringer. Samtidig kan du se alle relevante informationer om dine kollegaer; ledig eller optaget, gået hjem eller i møde, evt. hvad der står i deres kalender lige nu. Alt dette tilbyder den nye Softphone integreret i Myfone. Det eneste der skal til er et hovedsæt.

Profilskift: Din ringeprofil, ( som bestemmer hvordan du vil modtage dine opkald), skifter du manuelt, automatisk på en tidstyring eller via din outlook kalender. Det kan fx være dit firma / fastnet nummer dirigeres til en telefonsvarer kl. 16.00, mens dit mobilnummer fortsætter med at ringe på din mobil.

Vil du høre og se mere om Flexfone så udfyld formularen nederst på siden, eller ring til Finn Olesen på 96264449 , og få en snak omkring de forskellige muligheder.

Flere telefonfunktioner:

Applikation der installeres på PC eller via app på mobil. Giver let adgang til alle relevante informationer om dine kollegaer. Om de er ledige, optaget på telefon, i møde eller måske noget helt andet. Der kan integreres med jeres outlook kalender, sådan at denne information også vises på skærmen. Derudover er der adgang til medarbejderens personlige statistik over ind- og udgående samtaler.

Myfone applikationen kan bruges som en softphone / telefon på computer. Tilslut et hovedsæt så er du igang.

Løsningen tilbyder uanede muligheder for velkomst, lukke og kø-beskeder, evt. med tastevejledning så kunden kan taste sig igennem til korrekt afdeling. Med landekodestyring mødes kunden med en velkomst oplæst på kundens eget sprog. Vi hjælper dig selvfølgelig også med professionelt indtalte beskeder.

for både medarbejder og virksomhed. Spol og lyt igen med telefonsvareren og få evt. kundens indtalte besked tilsendt som e-mail.

Virksomhedens åbningstider styres nemt og simpelt, så jeres kunder får den rigtige information, når de ringer hvis der er lukket.

Log ind og log ud af virksomhedens telefonkøer. Det gøres med kode, med Mobilapp, eller fra Myfone på computeren.

Opret din egen permanente mødetelefon eller et Ad Hoc telefonmøde og inviter kollegaer eller eksterne parter til at deltage.

I modtager alle tilsendte faxe som PDF på e-mail. Skulle det blive nødvendigt at sende en fax, gøres dette fra jeres mailsystem.

Viser alle relevante informationer om opkald og telefonkøer. Alle data kan eksporteres til PDF og excel.

Lagres og gemmes så der efterfølgende kan sorteres og søges i de samtaler der ønskes dokumenteret.

Se alle relevante informationer om ventende antal kald i kø, hvem er meldt ind og ud lige nu, svartider, antal mistede opkald og meget mere. Er særdeles effektiv for optimering af kundehåndtering.

Yealink bordtelefoner

Ønsker I at fortsætte med bordtelefoner kan telefoner fra Yealink, LG og Snom benyttes på Flexfone løsningen.
Nye telefoner bliver fra Yealink T5 serien.
 

Flexfone benytter Yealink T57
Yealink T57W

Ofte stillede spørgsmål om Flexfone

Man betaler et abonnement pr bruger pr måned. Så prisen afhænger af hvor mange medarbejdere der kobles på løsningen. Ring til Finn Olesen på 96264449 eller kontakt os via formularen nederst på siden , så finder vi den rigtige løsning og kan give dig et konkret løsningsforslag med pris.

Flexfone mobil benytter TDC mobilnettet

Nej. Løsningen er uden binding. Ligesom der heller ikke er binding på de tilknyttede mobilabonnementer

Flexfone integrerer med Microsoft Office 365, så med de rigtige 365 licenser kan virksomhedens Teams klienter benyttes til telefoni

Ja der kan benyttes flere forskellige Yealink telefoner. Det er nemt at koble en bordtelefon på løsningen, og det er endda inkluderet i abonnementet.

Kontakt Lund & Erichsens Tele afdeling

Vil du høre mere om dine muligheder med en telefonløsning fra Flexfone og evt. prøve den gratis i 30 dage, så sig ja tak til nedenstående. 

Ja tak, kontakt mig

L&E som din telefoni leverandør

Vil du høre mere om hvad L&E og en Flexfone løsning kan gøre for dig, din virksomhed og dine kunder, så udfyld formularen her til venstre, eller ring på 96264449 til afdelingsleder Finn Olesen, og få en snak omkring de forskellige muligheder.

 Ved at vælge L&E får du:

Vigtigst af alt, så kan du stole på, at vi sammen finder den bedste løsning til jer.