Uni-tel One-Connect hosted telefonløsning fra Uni-tel

Her har du løsningen, der let integrerer fastnet og mobiltelefoni. Løsningen Uni-tel One connect tilbyder de funktioner I skal bruge for at optimere kundebetjeningen

Og så endda til en særdeles attraktiv pris. 

Bliv kontaktet

Uanset hvordan du ønsker at benytte løsningen, så er alle funktioner og faciliteter til rådighed uden at det ændrer på abonnementet.

Via de fleksible Uni-tel mobil abonnementer  kan en Uni-tel One-Connect let opsættes som en ren mobil løsning, hvor mobiltelefoner ligges ind i løsningen og får adgang til de mange funktioner. Det kan enten være via koder eller via en mobil app.
Den nye Unitel mobilapp giver brugerne det ekstra lag af funktionalitet, der skal til for at betjene opkaldene til alles og især kundernes tilfredshed.

Ønsker du at benytte bordtelefoner i løsningen, er det ingen sag. Har du allerede nu en hosted telefoniløsning, kan dine eksisterende IP telefoner ofte bruges igen. IP telefoner fra Mitel, Aastra, Snom, Yealink, Cisco, LG Ericsson og Polycom er testet ved Uni-tel og fungere fint.

I kan også vælge at installere Uni-tels dashboard med indbygget Softphone / telefon på computer. Et hovedsæt i computeren, så er du i gang og kan let ringe, svare, omstille og betjene opkald.

Uni-tel dashboard med indbygget Softphone

Telefontrafikken til løsningens IP telefoner håndteres ind og ud af virksomheden via jeres eksisterende internet forbindelse, alternativt laver vi en dedikeret Voip forbindelse kun til brug for telefoni.

One-connect implementeres præcis efter jeres ønsker og behov og udvikler sig i takt med virksomheden.

Vil du høre eller se mere om hosted telefoni fra Uni-tel så udfyld formularen nederst på siden, eller ring til Finn Olesen på 96264449 , og få en snak omkring de forskellige muligheder.

Det siger vores kunder om One-Connect telefonløsningen

Funktioner i Uni-tel One-Connect - telefoniløsning uden binding

One number
One-connect er bygget op om en fleksibel lokalnummerstruktur. Hver medarbejder har ét lokalnummer, som kan dække over både mobil og IP-telefoner. Indgående opkald kan modtages på enten mobil, bordtelefon – eller begge – det kan du styre via løsningens profiler.  Du bestemmer selvfølgelig også hvilket nummer du vil vise ved udgående opkald; dit direkte nummer,  dit mobilnummer eller firmaets hovednummer.

Gratis interne opkald
Opkald mellem alle jeres numre i One-connect er gratis.

Navneopslag af indkommende opkald
Ved indgående opkald kan du se navn og nummer på den, der ringer. Informationen slås op i 118.dk og vises på bordtelefonens display.

Profiler
Du kan oprette flere forskellige profiler som dækker over forskellige situationer. Er du i møde, er du på kontoret… Der er et utal af muligheder. Profilen ændrer du i din mobil eller en simpel tastekode.

Telefonsvarer
Til alle medarbejdere og evt fælles for afdelinger eller hele virksomheden. Modtag indtalte beskeder som enten e-mail eller sms.

Viderestilling ved optaget/intet svar
Via din profil kan du styre forskellige viderestillinger på dit nummer. Der kan fx stilles til telefonsvarer, til kollega eller afdeling. Du bestemmer naturligvis selv, hvor lang tid der skal ringes på din telefon, inden opkaldet skal viderestilles.

Kø funktion
Med kø funktionen er du sikker på, at opkaldet bliver besvaret. Og du kan informere kunderne om nummer i kø og forventet ventetid, mens de venter. Du kan også selv vælge, hvilken musik de skal vente til. Ikke alle opkald skal håndteres ens, derfor kan opsættes forskellige parametre for virksomhedens forskellige køer.

Tids- og kalenderstyring
Hvornår åbner I for telefonen ? Det styres nemt og simpelt, så jeres kunder ikke venter forgæves, hvis der er lukket.

Velkomsthilsen
Første indtryk tæller. Lav en personlig velkomsthilsen evt. med Valgmenu hvor kunden taster sig igennem til relevant afdeling. Ønsker du professionelle telefon speak og indtalinger tilbyder vi også det.

Ventemusik
One-connect løsningen tilbyder 5 KODA-fri ventemusikgenrer. Falder de ikke i din smag, kan du naturligvis uploade dine egne mp3-filer.

Landekodestyring
Ud fra nummeret kunden ringer fra rutes opkaldet til den korrekte kø eller medarbejder, fx opkald fra Tyskland til velkomst på tysk.

Statistik: Viser relevante data om ind og udgående opkald, besvarede og mistede opkald fx pr medarbejder, hovednummer og køer.  Se mere om statistikken her

Mødetelefon: Koster kun alm. samtaletakst. Op til 20 deltagere i samme telefonmøde. Opsættes let fra telefonen når behovet opstår.

Mobilapp: Via one-connectens mobilapp ses om kollegaer er ledig/optaget inden samtalen omstilles og du kan trække kollegas telefon, ligesom der let meldes ind og ud af virksomhedens telefonkøer. Når dine indgående opkald skal håndteres anderledes, gøres det nemt i appen ved at skifte profil.

Uni-Connect: En udvidet Click2dial applikation, hvor du markerer et telefonnummer på PCen og der ringes op. Derudover integrerer Uni-Connect med eksisterende programmer, fx på indgående opkald, hvor det udfra telefonnummer eller det kunden taster resulterer i et opslag i CRM-system. Se mere om Uni-Connect her

PC dashboard – My One-Connect
Dashboardet giver adgang til en enkel og hurtig omstilling, og betjening af telefonopkald i virksomheden. Derudover vises information om antal ventende opkald og ventetid. One-Connect og dashboardet giver mulighed for integration af Office 365 kalender. Dermed vises medarbejdernes aktive kalenderaftaler direkte i PC dashboardet.

Uni-tel Softphone indbygget i dashboardet: Telefon på din computer. Tilslut et hovedsæt til PCen, så kan du ringe op, svare og betjene alle opkald på skærmen.

Integration til Microsoft Teams 
Med en One-Connect løsning får du mulighed for at integrere til virksomhedens Microsoft Teams, hvor du bruger Teams klienten som telefon/Softphone. Læs mere om integration til Teams

 

Uni-tel mobilapp
Uni-tel Mobilapp

Ofte stillede spørgsmål om One-Connect

One-Connect fra Uni-tel er deres brugervenlige platform, hvorfra de let kan oprette ringekøer, lave omstilling mv. 

Unitel One-Connet holdes løbende opdateret med den nyeste software og teknologi – og du har ingen binding gennem L&E som din Uni-tel forhandler.

Ja. Man skal kun betale for det antal brugere der er på løsningen. Derfor er det en løsning der passer til alle virksomheder uanset størrelse og branche.

Det afhænger af antal numre og medarbejdere der skal på løsningen. Kontakt os på nedenstående formular eller kontakt Finn Olesen på 96264449 eller fo@l-e.dk, så finder vi sammen den rigtige sammensætning på løsningen med en pris.

Der er ingen binding på løsningen. Heller ikke på de tilknyttede erhvervs mobilabonnementer.

Ja. One-Connect kan integrere med virksomhedens Teams, så de kan bruges som softphone. 

Ja. En hvilken som helst mobiltelefon kan genbruges sammen med det nuværende mobilnummer. I får tilsendt nye SIM kort, der kan sættes i mobiltelefonerne tidligt om morgenen på skiftedagen.

Hvis telefonerne kan genbruges på løsningen, så  sender vi en tekniker til Jer,  der hjælper med alt det tekniske og sørger for at bordtelefonerne tilslutter løsningen

Ja. I får adgang via internettet, hvor I selv kan tilrette navne, numre, åbningstider, svargrupper m.m.

Hvis I vil se løsningen eller have et uforpligtende tilbud på en One-Connect fra L&E, er du meget velkommen til at kontakte Finn Olesen på 96264449

Kontakt Lund & Erichsens Tele afdeling

Vil du se og høre mere om dine muligheder med den fleksible og brugervenlige One-Connect telefonløsning fra L&E, så kontakt os på nedenstående. 

Kontakt mig

L&E som din telefoni leverandør

Vil du høre mere om hvad L&E og en Uni-tel One-Connect  løsning kan gøre for dig, din virksomhed og dine kunder, så udfyld formularen her til venstre, eller ring på 96264449 til Finn Olesen, og få en snak omkring de forskellige muligheder. 

 Ved at vælge L&E får du:

Vigtigst af alt, så kan du stole på, at vi sammen finder den bedste løsning til jer.