Telavox
Telavox er meget mere end bare en telefonløsning.
Virksomheden får alt inden for kommunikation. I får Telefoni, Omstilling, Video og Chat i samme Cloudløsning
Telavox er løsningen, der gør medarbejderne tilgængelige for kunderne og for hinanden internt.
- Nem. Effektiv. Brugervenlig
- Installeres hurtig og nemt
- Softphone, mobil eller bordtelefoner
- Optimering af kundebetjeningen på alle parametre
Bliv kontaktet og få en gratis demo
Fleksibel Cloud telefoni - uden binding
Her finder du virksomhedens fremtidige telefonløsning.
Og du kan endda prøve den af. Gratis.
Telavox er Nordens største udbyder af Cloud telefoni, og Telavox telefonsystemet giver virksomheden alle de funktioner, og flere til, der skal til for at medarbejderne er tilgængelige for kunderne og for hinanden.
Her får I mulighed for at optimere jeres firmas kundeservice på alle parametre.
Med over 20 års erfaring ved vi, at virksomheder har forskellige krav og ønsker til funktionalitet med deres nye telefonsystem, og det har vi selvfølgelig in mente, når vi hjælper og rådgiver dig og virksomheden.
Telavox tilbyder selvfølgelig alle gængse telefonifunktoner, der til dagligt er nødvendige for at virksomhedens kunder kan betjenes på den måde der i dag forventes.
Derudover giver løsningen virksomhedens medarbejderne et ekstra lag af funktionalitet, der gør dem tilgængelige for hinanden og kunderne.
Løsningen kan naturligvis vælges uden binding og lange opsigelser.
Telavox er skalerbart og overskueligt telefoni
Via løsningens administrationsinterface får I adgang til at administrere virksomhedens telefoni. Her retter I køer / ringegrupper, tastemenuer, åbningstider, telefonsvarer og meget mere.
Det er også her I kan slette og oprette nye brugere. Løsningen er bygget op om brugerlicenser og ikke abonnementer. Det giver stor fleksibilitet, når I selv kan oprette nye medarbejdere, slette eller flytte ubrugte brugerlicenser efter behov.
Der findes 3 typer af Telavox licenser:
- Free user: En Free user er som navnet siger gratis. Den giver mulighed for at installere Telavoxs mobilapp på en mobiltelefon. Med denne licens kan medarbejderen, via sit mobilnummer, være med i virksomhedens køer/ringegrupper, uden at det er nødvendigt at skifte mobilabonnementet.
- Fixed: Her får medarbejderen et fastnetsnummer (eller nuværende flyttes) på en Telavox Softhone. Installeres mobilappen på dit eksisterende mobilabonnement, får du meget stor funktionalitet, uden at det er nødvendigt at flytte mobilnummeret til Telavox. Fx kan samtaler fra hovednummer og fastnetsnummer omstilles til en afdeling eller en kollega.
- Mobile: Her kan også benyttes både Softphone og mobilapp. På en Mobile licens ligger mobilabonnementet ved Telavox. Du vælger om det skal være Telia eller TDC net I vil benytte. Med Telavox på TDC net kan det blive eSIM.
Med et Telavox abonnement og en Mobile licens får virksomheden 100% integration. Fx kan kollegaer se om du er ledig eller optaget på mobilnummeret, ligesom du kan om og viderestille samtaler du modtager på mobilnummeret.
Telavox mobil. Brugervenlig app
Løsningen fra Telavox er baseret på mobilnettet og du kan vælge om virksomheden vil benytte Telia eller TDC mobilnet.
Mobilappen fra Telavox er dejlig intuitiv og let at bruge.
Den giver et rigtig godt overblik over kollegaer, så omstilling til den korrekte afdeling eller medarbejder håndteres let og elegant til gavn for kunden.
Ord siger meget - videoen her fortæller mere:
Telavox - mere end bare almindelig telefoni
Telavox’s cloudtelefoni indeholder naturligvis de gængse funktioner, som man forventer af et moderne telefonsystem: velkomst, telefonsvarer, køer, åbningstider, brugertilpassede profiler m.m, men løsningen tilbyder et ekstra lag af funktionalitet, der vil hjælpe virksomheden med at holde kontakten til kunderne.
Se bare her:
- Intuitiv og brugervenlig softphone: Som automatisk viser dig hvem der ringer. Der er nemlig indbygget adresse- og virksomheds opslag, så det automatisk viser hvem der ringer. Telavox Softphone giver medarbejderen adgang til funktioner og informationer, der skal til for at betjene kundeopkald på en enkel, ubesværet og for kunden tilfredsstillende måde. Her er rig mulighed for at vælge en Profil der sikrer, at opkald ikke går tabt, når man er i Møde, Gået hjem, På kursus osv. Derudover understøtter softphonen fra Telavox fuld funktionalitet på busylight.
- Chat: Telavox tilbyder en rigtig effektiv Chatfunktion, hvor medarbejdere via deres mobilapp og Softphone, hurtigt kan kommunikere med hinanden. Men I får også mulighed for at ligge en Chatfunktion på virksomhedens hjemmeside. Vi ser flere og flere brancher, hvor ekstern Chat funktioner vinder indpas Du kan se mere om chatfunktionen her
- Video: I mobilapp og i softphone kan du nemt invitere til videomøder med op til 10 deltagere. Også deltagere udenfor din virksomhed.
- Statistik: Her får I adgang til nyttig information om hvordan virksomhedens telefoni håndteres. I statistikken vises svartider og ventetider m.m. fordelt over døgnet og I får et godt overblik og kan hurtigt se, hvad der evt. skal tages aktion på.
- Integrationer: Integrer til Microsoft Teams eller til virksomhedens CRM system, som via Telavox Contact Lookup virker med webbaserede CRM systemer og fx SuperOffice, Pipedrive og Hubspot. Og du kan endda prøve det af gratis.
- Wallboard: En her og nu visning af SLA , mistede opkald, ventetider m.m direkte på et live dashboard. Giver de ansatte i fx en kundeservice, en rigtig god indsigt i hvordan status er lige nu.
- Integration til kalender: Når du har et møde i din Google eller din Outlook kalender aktiveres din mødeprofil automatisk, så dine kollegaer kan se det og samtidig kan kundeopkald svares i din afdeling eller din telefonsvar
- Optagelse af samtale: Ind og udgående samtaler optages og gemmes så kun den enkelte og relevante bruger har adgang til optagelsen.
- Tickets: Effektiviserer kundeservice og forbedre kundeoplevelsen. Med Tickets oprettes der automatisk en ny sag (ticket) på et indgående opkald. I kan også tildele sagen til en kollega eller sende en SMS til opkaldets mobiltelefon.
Det siger vores kunder om Telavox løsningen
Ofte stillede spørgsmål om Telavox Cloud telefoni
Ja uden problem. I betaler kun for det antal medarbejdere der skal inkluderes på løsningen og de kan let skaleres op eller ned, så I hele tiden kun betaler for det som I benytter
Prisen afhænger af antal brugere og om det skal være fastnet ( softphone) eller mobilbrugere.
Derfor kan vi ikke oplyse en pris uden vi har haft en dialog om hvordan I ønsker løsningen. Start med en kontakt på formularen her på siden eller på telefon 96264444
Du kan vælge mellem TDC eller Telia. Og du vælger det pr. medarbejder.
Vi ser ofte at enkelte medarbejdere kan have fordel af en anden dækning end det virksomheden har valgt. Og det er ikke noget problem når du vælger en Telavox løsning.
En mobile bruger kan UB benytte løsningens softphone.
I et standard mobilabonnement er inkluderet 50 timers tale som gælder i DK og når man opholder sig i Norden og EU. (EU roaming). Har du brug for det, kan tilkøbes så den inkluderede tale også kan benyttes TIL Norden og EU.
Derudover er inkluderet det data, som den enkelte har brug for. Fra 1 – 300 GB.
Helt specielt kan hele pakkens inkluderede data benyttes i EU ( EU data roaming).
Pr marts 2023 er introduceret nye Vox abonnementer, hvor der kan tilkøbes Travel pakker, når der er behov. Med en Travel Pakke inkluderes roaming i 63 lande udenfor EU med 1 GB data ( der kan tilkøbes ekstra data pr. SMS, lige så mange gange du har brug for det) og 1000 minutters tale internt i landet man befinder sig i samt “hjem” til DK og resten af EU. Du kan se hvilke lande der er tale om her
Ja I får et admin login og kan dermed selv rette og administrere løsningen.
Udover den version til PC som kan køres i Google Chrome browseren og den version der kan installeres som program, findes også en Telavox Softphone version, der kan installeres på Mac
Telavox har en rigtig god og brugervenlig app, der kan installeres på mobil. Den giver medarbejderen overblik over kollegaernes status og gør det legende let at betjene og omstille samtaler på en hurtig og kundevenlig måde
Ja. Hvis du vælger et Vox 50 eller Vox Unlimited Telavox mobilabonnement med TDC dækning inkluderes 5G i abonnementerne.
Vælger du Telavox med TDC net / dækning, så kan det blive via eSIM.
Kontakt L&E og bliv inspireret med en gratis demo af Telavox Cloudtelefoni
Vil du høre mere om dine muligheder med et brugervenligt og effektivt Cloud telefonsystem, så sig ja tak til nedenstående.
- Allingevej 3b, 7400 Herning
- Info@l-e.dk
- 96 26 44 44
Ja tak, kontakt mig
L&E som din telefoni leverandør
Få afklaret, hvilken Cloud løsning der passer til jer
Vil du høre mere om dine muligheder med et brugervenligt og effektivt telefonsystem, så udfyld formularen her til venstre, eller ring på 96264449 til Finn Olesen, og få en snak omkring de forskellige muligheder.
Ved at vælge L&E får du:
- En samarbejdspartner med over 20 års erfaring med telekommunikation
- Systemer baseret på moderne teknologi
- Løsninger og abonnementer uden binding
- Fleksible og brugervenlige løsninger
- Løsninger der løbende kan udvides og tilpasses virksomhedens behov
Vigtigst af alt, så kan du stole på, at vi sammen finder den bedste løsning til jer.